Τετάρτη 25 Ιουνίου 2008

10 ΑΧΡΗΣΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ - BLOG - GAME Part IV

Α ρε Elf,πάνω που είχαμε ηρεμήσει λίγο με τα blogoπαίχνιδα...Τέλοςπάντων,ιδού 10 πραγματικά άχρηστες πληροφορίες για την πάρτη μου...

1. Δεν λειτουργώ το πρωι προτού να πάρω μια γερή δόση καφεΐνης και νικοτίνης.

2. Μέχρι τώρα δεν έχω ψηφίσει ποτέ δύο φορές το ίδιο κόμμα...αν και κάτι μου λέει πως αυτό θα αλλάξει

3. Έχω παρατήσει στο παρελθόν δουλειά,σχολή και πολλά άλλα για τον Ολυμπιακό(κολλημένος γαύρος που τα τελευταία χρόνια έχω ευτυχώς ηρεμήσει)

4. Μου αρέσει να πίνω τον καφέ μου(πάντα φραπέ μέτριο) στο στέκι μου,στο Μέλι Καφέ στην Πετρούπολη,γιατί ποτέ δεν χρειάζεται να παραγγείλω...(τα καλά του να έχεις στέκι),αλλά ποτέ δεν μπορώ να πιω καφέ έξω μόνος μου.

5. Είμαι περήφανος που μετακόμισα μόνος μου πριν τα 30!!!

6. Έχω με το αυτοκίνητό μου μια πραγματικά "κενταυριακή" σχέση(καβάλα παν στην εκκλησιά,καβάλνε προσκυνάνε...)

7. Λατρεύω την Πετρούπολη,το μέρος που γεννήθηκα και ζω ακόμα

8. Πίνω σχεδόν τα πάντα αλλά σχεδόν ποτέ δεν πίνω μόνος μου.

9. Το αγαπημένο μου μέρος είναι αυτό που έχει καλή παρέα

10. Η μουσική μου καλλιέργεια είναι "εκπορνευμένη",μπορώ να ακούσω σχεδόν τα πάντα(αρκεί να είναι μουσική).

Όσοι θέλετε και δεν έχετε "προσκληθεί" από αλλού....ευπρόσδεκτοι

7 σχόλια:

day-dreamer είπε...

To 9 einai to kalutero :D

Apokomisa an8rwpo pou "denetai" me meri kai parastaseis :)

elf είπε...

Μ' αρέσουν πολύ τα στέκια, συντάσσομαι με το 1, το 5 είναι για περηφάνια οπωσδήποτε-είσαι από τους ελάχιστους, 9 και 10 με χίλια...
Δημήτρη μου, αν εξαιρέσεις τον Ολυμπιακό :-)σε βρίσκω σούπερ!
Πολύ χάρηκα που έπαιξες, καλό ΣΚ!!!

Christina Noe είπε...

10+1 Argis sta rantevou sou!!xaxaxaxaxa!
Filia!

Dimitris είπε...

@day-dreamer:κι εμένα το 9 μου αρέσει περισσότερο.Ευχαριστώ που "ροκαρες" μαζί μου

@Εlf:εε δεν θέλω σχόλια για την ομάδα!!χαχα.

@Νοe:Ακόμα ψάχνω αν αργώ εγώ στα ραντεβού μου η η ώρα περνάει πιο γρήγορα από το κανονικό...πάντως σε καμία περίπτωσηξ δε το θεωρώ άχρηστη πληροφορία...!!

Mechanicos είπε...

Γι'αυτο σε κανω παρεα, γιατι ταιριαζουν τα χνωτα μας, γιατι πινουμε τον ιδιο καφε,γιατι υποστηριζουμε την ιδια ομαδα, γιατι εχουμε το ιδιο στεκι, γιατι πλεον κι εγω καθυστερω στα ραντεβου μου, γιατι τις περισσοτερες φορες τα πινουμε μαζι, γιατι μοιραζομαστε τους προβληματισμους μας, γιατι απλα εισαι "ΦΙΛΟΣ ΜΟΥ"
υ.γ η αληθεια ειναι οτι ο χρονος ειναι χρημα και δεν ειμαστε για εξοδα,αλλα ευτυχως δεν ειμαστε τσιγκουνηδες χεχε

Katerina K. είπε...

Den exw katalavei to paixnidi..
Pantws mia fora, athela sou , ipies enan super glyko kafe, sto stelios pension stin Io!!
Hehe he he akoma to thymamai kai gelaw :)

Dimitris είπε...

@mechanicos:εκπληκτικό το υστερόγραφο αν και σηκώνει πολλή κουβέντα...!

@katerina k.:το φερόμενο ως..."παιχνίδι" είναι ακριβώς αυτό που λέει(γράψε 10 άχρηστες πληροφορίες για τον εαυτό σου)Όσο για τον καφέ στην Ίο...τέτοια αηδία δεν έχω ξανανιώσει...αυτός δεν ήταν καφές,πετιμέζι ήταν!!χαχα.