Πέμπτη 28 Αυγούστου 2008

ΧΡΗΣΗ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ....ΕΛ.ΑΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΣΟΥ...

Μία από τις αγαπημένες μου δραστηριότητες σαν παιδί,όταν επισκεπτόμουν τους παπούδες στο χωριό,ήταν να αναβαίνω μαζί με τον αδερφό μου και τα ξαδέρφια μου στην καρότσα του αγροτικού του μπάρμπα μου(ένα πράσινο "datsun") και να μασ πηγαίνει μέχρι το χωράφι για να κάνουμε "ντεμέκ" διάφορες δουλείες και κυρίως για να αλωνίζουμε παίζοντας στην εκ διαμέτρου αντίθετη με τις μεγαλουπόλεις άπλα της επαρχίας.


Άλλωστε το αγροτικό όχημα αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι ακόμα και τις αστικής ζωής μαις και χρησιμεύει στις μεταφορές διαφόρων αγαθών και κυρίως στους πλανόδιους πωλητές φρούτων,λαχανικών,παλστικών καρεκλών,χωμάτων και κοπριάς ανάλογα με την εποχή.


Ας μην ξεχνάμε και τη συμμετοχή αγροτικού οχήματος στην τελετή λήξης των Ολυμπιακών Αγώνων της Αθήνας( γεμάτο με καρπούζια αν θυμάμαι καλά),που άφησε "άφωνους" τους δήθεν πολιτισμένους Ευρωπαίους και Αμερικανούς...


Τέλος πρέπει να αναλογιστούμε ότι τα εν λόγω οχήματα κινούνται στην πλειοψηφία τους με πετρέλαιο,οπότε είναι και πιο οικονομικά...


Τα παραπάνω λοιπόν μάλλον είχαν στο νου τους οι ιθύνοντες της ΕΛ.ΑΣ στην περιοχή της Λάρισας,όταν αποφάσισαν να επιστατεύσουν ένα αγροτικό όχημα για να μεταφέρουν....όχι πατάτες ή έστω τον εξοπλισμό τους αλλά....7 βαριόμοιρους οικονομικούς μετανάστες...!!!!!!





" Τέταρτη 27 Αύγουστου στις 11 πμ πίσω από το δικαστικό μέγαρο της Λάρισας ένα αγροτικό όχημα (συμβατικό υπηρεσιακό όχημα της αστυνομίας όπως μας είπε ο οδηγός του) μάρκας ΤΟΥΟΤΑ με πινακίδες ΡΙΜ 9845 και με την καρότσα του διαμορφωμένη με σιδεριές σαν κλούβα είχε μέσα 7 μετανάστες δεμένους με χειροπέδες "


(πηγή http://www.athens.indymedia.org/ )

Δηλαδή...ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ!!!Τι άλλο θα δουν τα άμοιρα και ταλαιπωρημένα μάτια μας....;;;;Σε τι ατροπούς θα οδηγήσει η διαρκής ατιμωρησία των υπευθύνων της ΕΛ.ΑΣ;;Γιατί κύριοι ανευθυνουπέυθυνοι έχει και η υπομονή τα όριά της...

Υ.Γ.Ρε λες από τούδε και στο εξής αντί με κλούβες να μεταφέρουν και τους ΜΑΤατζήδες και τους ΕΚΑΜίτες με...αγροτικά.;;;

1 σχόλιο:

elf είπε...

Δημήτρη μου, σ' έχω αμελήσει, αλλά είναι που άρχισα δουλειά μετά από δυο μήνες και τα δικά σου θέλω να τα διαβάζω, όχι να τα ξεπετάω.
Θα επανέλθω το ΣΚ (ελπίζω).
Έχω πολλά να σου γράψω.
Εντωμεταξύ πέρνα καλά. Καλημέρα!