Κυριακή 10 Φεβρουαρίου 2008

ΠΑΡΑΠΟΝΟ

Το ποίημα τώρα ξεκινά με μία απορία
Και όλα περιστρέφονται γύρω απ΄ τη μαλ…ία
Τη μαλ..ία την αποκτάς ή με αυτή γεννιέσαι;
Για πες μου Γιάννη φίλε μου που έξυπνος περνιέσαι
Εγώ βαλέδες και σπαθιά ούτε που τα γνωρίζω
Να παίζω μέχρι το πρωί δεν το συνηθίζω
Εσείς όμως στ’ αρχ…ια σας, δεν κάηκε καρφάκι
Ας τον μαλ…κα στη γωνιά ν’ αδειάζει το τασάκι
Ιδέα του Γιάννη ήτανε να πει για τα τασάκια
Μα όλοι όμως είσαστε μεγάλα αρχ…άκια
Η τελευταία ήταν φορά που πήγα εγώ στο Νίκο
Αν ξαναδείς εμένα εκεί να με φωνάξεις Ζήκο
Μου βγαίνει ένα παράπονο μαζί και μια πικρία
Γιατί δέρνει τους «φίλους» μου αυτή η μαλ…ία;
Εμένα άλλη φορά αφήστε με απ’ έξω
Να λείπει αυτό το βύσσινο γιατί δε θα τα’ αντέξω
Η τράπουλα αναστέναξε στο σπίτι της Αλίκης
Ήσασταν όλοι για κλωτσιές, ήταν το σόου της φρίκης
Όλοι είστε χαρτόμουτρα ανοίχτε μία λέσχη
Να ξημεροβραδιάζεστε εκεί, να κάνετε τα αίσχη
Κι ο δάσκαλος της τράπουλας είναι η Μαρία
Αυτή μονάχα σώζεται μ’ ένα ζουρλομανδύα
Τάχα κονέ θα έκανα θα ήμουν ο γαμίκος
Με το βαλέ στο χέρι έμεινα και με δουλεύει ο Νίκος
Τον μέγα Τζον τον Τάραμα θέλει αυτή για γάμο
Κι όχι τον Τζον τον ταραμά που τόνε λένε Βλ..ο
Στοιχηματάκια σε ήξερα κι όχι μαλ..κοτρίφτη
Για σένα λέω Γιάννη μου Στρουμφοσπιρτούλη τσίφτη!

Σπύρος Α.
Δεκέμβριος 2007

Σημείωση:
Το ποίημα δημοσιεύεται για τον σατυρικό και χιουμοριστικό του χαρακτήρα και ακολουθεί αυστηρά τον γνήσιο τρόπο γραφής του δημιουργού του ενώ οι επεμβάσεις - διορθώσεις έχουν να κάνουν με τη χρήση κάποιων άκομψων λέξεων καθώς και με τη χρήση επιθέτων. Επιπλέον τονίζεται ότι οι απόψεις που εκφράζονται σε αυτό είναι αυστηρά προσωπικές και δεν υιοθετούνται από τον ιδιοκτήτη του παρόντος blog.

3 σχόλια:

giannis είπε...

Φυσικά αυτό το ποταπό σχέδιο εξευτέλισης και συκοφάντησης του διάσημου και άξιου προσώπου που ακούει στο όνομα γιάννης και επίσης αποκρίνεται και σε όσους τον αποκαλούν σπιρτούλη δε θα περάσει έτσι!!!!!

giannis είπε...

Η ατολμία και η έλλειψη ανδρισμού που διακρίνει τον γράφοντα στο παρόν ιστολόγιο είναι ανυπέρβλητη!!!
Αν δε συμφωνείτε με κάποιο κείμενο τότε να μην το δημοσιεύεται κυριε Μίμη και όχι να αποποιήστε των ευθυνών σας.
Επίσης απορώ αν έχετε την άδεια του Σπύρου Α. για να δημοσιοποιήσετε αυτό το ποιητικό έκτρωμα?????
Κλείνω με την παραλλαγή συνθήματος απο το συνέδριο του ΣΥΡΙΖΑ
¨Σεισμός σεισμός του Βλ..ου ο στυλός¨
Και εν γνώση μου παραποίησα έωσ και κακοποίησα την ελληνική γλώσσα με τη χρήση του όρου ¨στυλός¨

Dimitris είπε...

Σε απάντηση των ανωτέρω σχολίων θα ήθελα να παρατηρήσω τα εξής:
1.το παρόν blog δεσμεύεται να δημοσιεύει κείμενα ανεξάρτητα αν συμφωνεί ή όχι με το περιεχόμενό τους στα πλαίσια της ελευθερίας της έκφρασης,αρκεί το περιεχόμενό τους να μην είναι ευθέως υβριστικό,όπως ακριβώς συμβαίνει και με τα σχόλια του κάθε αναγνώστη.
2.οποιόδήποτε κείμενο δημοσιεύεται φέρει την άδεια του δημιουργού του με εξαίρεση τη στήλη "το τραγούδι της εβδομάδας"και δεν αποτελεί παρανομία σε κανένα επίπεδο αφού δεν χρησιμοποιείται για την αποκομιδή οποιουδήποτε κέρδους.