Τρίτη, 25 Μαρτίου 2008

1821...ΓΡΑΜΜΑ ΣΤΟΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΔΑΣΚΑΛΟ...Ή ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΜΕΡΟΣ Ι

Αγαπημένε μου δάσκαλε,

Έχουν περάσει κάπου 18 χρόνια από τότε που μαθητής της ΣΤ΄ δημοτικού σε άκουγα από τα τελευταία θρανία στο μάθημα της ιστορίας να μου μιλάς για τον εθνικοαπελευθερωτικό αγώνα των Ελλήνων κατά των Τούρκων,για την αυστηρά εθνικού χαρακτήρα τιμημένη Επανάσταση του 1821.Αφηνόμουν στις διηγήσεις σου και νοητά μεταφερόμουν στα πεδία των μαχών δίπλα στον Κολοκοτρώνη,στον Καραϊσκάκη,στον Ανδρούτσο.Μέσα σε δευτερόλεπτα βρισκόμουν από τη Μολδοβλαχία πλάι στον Υψηλάντη,στον Μωριά στο πλευρό του Παπαφλέσσα και από το Μεσολόγγι και τους Μποτσαραίους πάνω στο πυρπολικό του Κανάρη.Τι μαγική στα αλήθεια εποχή,που η παιδική φαντασία αψηφούσε τους νόμους του χωρόχρονου,,,
Κι όμως θυμάμαι το βλέμμα σου θολό να μου μιλάει για το Ρήγα,που προσπαθούσε για την εξέγερση όλων των λαών της Βαλκανικής ενάντια σε Τουρκους αλλά και συμπατριώτες τους προύχοντες.Θυμάμαι κάποιες μικρές και σύντομες αναφορές στον Ανώνυμο Συγγραφέα της "Ελληνικής Νομαρχίας" να καταφέρεται και να κατακεραυνώνει Φαναριώτες και Πατριαρχείο.Και κάτι είχες πει για τον Παπαφλέσσα,τον διαβολόπαπα όπως τον αποκαλούσαν οι ΕΛΛΗΝΕΣ προεστοί και μεγαλόσχημοι ιερείς,που μετερχόταν πάσης φύσεως τέχνασμα για να τους πείσει πως είχε πια σημάνει η ώρα του ξεσηκωμού αλλά ο ήχος του κουδουνιού σκέπασε την αναφορά σου στις αντιρρήσεις τους,προκειμένου να μη χάσουν τα όποια προνόμιά τους.Κάτι μου έκρυβες;;...κάτι μας έκρυβες;;...σε ανάγκαζαν κάποιοι να μας κρύβεις κάτι;;;....
Τα χρόνια πέρασαν,μπήκα στο πανεπιστήμιο στο τμήμα Ιστορίας και Αρχαιολογίας.Κι εκεί στα σπουδαστήρια της σχολής,στα βιβλία τα σχετικά με την περίοδο του 1821 που όμως και πάλι δεν αποτελούσαν επίσημα συγγράματα για τα μαθήματα της σχολής νομίζω πως ανακάλυψα τα αίτια για το θολό σου βλέμμα.Διάβασα για Πατριάρχες που αναθεμάτιζαν τους πρωταγωνιστές ήρωες της Επανάστασης....Διάβασα για Φαναριώτες και Κοτσαμπάσηδες που ζητούσαν από τους Τούρκους να διαφυλάξουν τις περιουσίες τους από Αρματωλούς και Κλέφτες...Διάβασα πως οι απλοί πολεμιστές,με τα παλιά ρούχα,τα τρύπια τσαρούχια και τα ελάχιστά όπλά πάλευαν για να ξεφύγουν από τη φτώχια τους,μια φτώχια που τους επέβαλλε η σκληρή φορόλογία των συμπατριωτών τους Προκρίτων....Διάβασα πως ο αμμόρφωτος λαός που προσέτρεξε στο επαναστατικό κάλεσμα δεν το έκανε με πρωταρχικό στόχο τη δημιιουργία ενός εθνικού κράτους(τέτοια σπάνιζαν άλλωστε στην Ευρώπη την εποχή εκείνη)αλλά για την κατάργηση των ταξικών διακρίσεων,της κοινωνικής αδικίας,της συσσώρευσης των προνομίων στα χέρια τον ολίγων...
Αγαπημένε μου δάσκαλε όχι δε σου κρατώ κακία,ούτε καν παραπονιέμαι.Είμαι σίγουρος πως αυτά που έμαθα στο Πανεπιστήμιο τα ήξερες.Τα είχες μάθει κι εσύ στα φοιτητικά σου χρόνια.Αλλά κάποιοι δεν σε άφηναν να τα πείς.Δεν σε άφηναν να πεις πως η εξέγερση του 1821 ήταν πρωταρχικα ΤΑΞΙΚΗ και ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ και δευτερευόντως ΕΘΝΙΚΗ.Για αυτό το βλέμμα σου ήταν θολό,το καταλαβαίνω τώρα.Ήθελες να απολογηθείς στο μαθητικό κοινό σου για αυτήν την επιβαλλόμενη και λογοκριτική παραποίηση και διαστρέβλωση της ιστορικής αλήθειας.Θυμώνω με αυτούς που στο επέβαλλαν,με τους συντάκτες του αναλυτικού προγράμματος μαθημάτων,με τους γονείς που θα σε λίντσαραν αν δίδασκες κάτι άλλο από αυτό που οι ίδιοι είχαν διδαχτεί σε εποχές με κυρίαρχο δόγμα το "ΠΑΤΡΙΣ-ΘΡΗΣΚΕΙΑ-ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ".Γιατί αυτή η κοινωνία δεν έχει μάθει ακόμα να μην είναι μισαλλόδοξη.Δεν έχει μάθει να δέχεται την αλήθεια αν αυτή δεν συνάδει με τα πολιτικά και θρησκευτικά της πιστεύω...


Με αγάπη κι εκτίμηση
ο μαθητής σου
Δημήτρης

11 σχόλια:

giannis είπε...

to thema einai file oti den anakalipttoun oloi kapoies alitheies gt apla dexontai k de psaxnoun tpt pera apo ayta pou tous mathainoun

Dimitris είπε...

το παν είναι να μην ακολουθείς την θεολογική ερμηνεία του "πίστευε... και μη ερεύνα" που προβάλλει την τυφλή αποδοχή των όσων σου λένε αλλά την επιστημονική του ερμηνεία του Πίστευε και μη... ερεύνα ώστε είτε πιστεύεισ κάτι είτε όχι να το ερευνάς....

giannis είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
yannis είπε...

loipon ego symfono asfalos kai yphrxan kounonikes anisotites kai tote kai prin apo tote ,kai simera kai ayrio, giati apla etsi einai h fysh tou anthropou.
symfono oti yphrxan bolemenoi megalo astoi kai geokthmones pou prospathisan na prodosoun ton iero agona gia na diatirisoun ta dika tous kekthmena...opos akribos symbainei kai shmera apo to kefalaio tous politikous ton syrfeto ton syndikaliston , kai genika opoion boleyetai se mia kareklitsa kai san ypertato idaniko exei ton eaytouli tou.
alla aresei den aresei, o ellinas (o opoios asfalos kai eixe syneidhsh ethnikh) ksesikothike enantia ston othomaniko zygo. teleia kai payla. o agona htan ethnikos kai mono kai brike ereisma sobaro ston aplo ellina kai ton aplo klhro. gia opoin exei diaforetikh apopsi kalo tha einai na diabasei ta apomnhmoneymata ton hrron mas.
distyxos apo prodotes h istoria mas einai gemath alla ayto den allionei oyte thn aksia alla oyte kai thn morfh ton agonon tou ethnous.
TO 21 OPOS KAI TO 1940 APOTELOUN OROSHMO GIA THN GENEIA MAS...ARAGE TOUS MOIAZOUME SE KATI....

Christina Noe είπε...

Il colpo grosso...

yannis είπε...

DEN ANTEXO TON PEIRASMO KAI DEYTEROLOGO. DILADI OI KARABOKYRIDES POU EDOSAN TA KARABIA TOUS GIA TON AGONA EKANAN TAKSIKH EPANASTASH ? ENANTIA SE POIOUUS ?STOUS EAYTOUS TOUS?
OI OPLARXHGOI POU AFHSAN TA AKSIOMATA POU APOLAMBANAN STIS KATA TOPOUS OTHOMANIKES AYLES EKANAN EPANASTASH TAKSIKH? ENANTIA STOUS EAYTOUS TOUS KAI AYTOI? OI FILIKOI POU EDOSAN THN PERIOUSIA TOUS EKANAN KAI AYTOI TAKSIKOI EPANASTASH ENANTIA STO KEFALAIO?
MILISE KANEIS AGONISTHS GIA PROLAITARIATO? YPARXEI ENA DHMTIKO ESTO TRAGOUDI POU NA YPONOEI TAKSIKH EPANASTASH H' TAKSIKH KATAPIESH?
O KLHROS POU MPHKE STON AGONA TO EKANE GIA TAKSIKOUS LOGOUS?
AFOU MIA XARA HTAN BOLEMENOI ME TA PRONOMIA TOUS...
H ISTORIA EINAI MIA KAI H SYGKEKRIMENH EINAI GRAMMENH APO TOYS IDIOUS TOUS HRROES ELLHNES
DEN XREIAZOMASTE KAMIA REPOUSH KAI KANENA FEREFONO THS NA MAS KSANADIDAKSEI THN ISTORIA THS ELLADOS , H PARAPOIHSH KAI H EKFYLISTIKH ERMEINIA TON GEGONOTON OXI MONO EKTHETEI AYTOUS POU THN EPIXEIROUN ALLA APOTELEI AITIA GIA MEXRIS AISXATON AGONA DIOTI APOTELEI TON MEGISTO KYNDINO GIA THN EPIBIOSH TOU ELLHNIKOU ETHNOUS.
O ELLHNAS DEN EFAGE POTE TOU KOUTOXORTO KAI DEN THA FAEI KAI TORA ...KATHE PROSPATHEIA AFELLHNISMOU OSO ORGANOMENH KAI NA EINAI, EINAI KATADIKASMENH NA APOTYXEI LOGO AYTHS KATHAYTHS THS IDIOSYGRASIAS TOU ELLHNIKOU GENNETIKOY KODIKA.
((KAI OPOIOS ENOXLHTAI APO THN XRHSH TOU OROU''ELLHNIKO DNA'' MPOREI NA MOY STEILEI ENA MAIL KAI NA TOU PARASXO TA APARAITHTA STOIXEIA))

1. TO ELLHNIKO ETHNOS DEN HTAN KAI DEN EINAI POTE MISALODOKSO, TO NA GNORIZEIS KAI NA YPERASPIZESAI THS AKSIES ALLA KAI TA LATHI POU SE EFERAN OS EDO DEN EINAI MISALODOKSIA ALLA APARAITHTH PROYPOTHESH GIA THN PROODO.
2. SE TI ARAGE APOSKOPH H EPIMONH PROSPATHEIA ...METAFRASHS THS ISTORIAS MAS? MHPOS STON AFELLHNISMO KAI KATA SYNEPEIA TON ENDOTISMO KAI THN EKSYPHRETHSH ALLON SKOTEINON EKSOELLHNIKON SKOPON?
3. DILADI FILE MOU TI KAKO EXEI TO RHTO PATRIS THRISKEIA OIKOGENEIA? TA TRIA STOIXEIA TOU PARAPANO TRYPTIXOU YMNOUNTAI ANA TOUS AIONES SE OLES TIS GONIES TOU KOMOU KAI APOTELESAN THEMELIO LITHO TON ISOROPIMENON KOINONION...EKTOS AN EPITHIMITE NA ZEITE SE MIA ZOUGKLA...
3. ESY FILE MOU POY EREYNAS KAI APORIPTEIS THN ''PAROUSA EKDOXH THS ISTORIAS MAS'' EPSAKSES POIOS SOU PLASARE THN ALLH ''EPISTIMONIKH APOPSI''? H TI SKOPOUS AYTH MPOREI NA YPIRETEI?
4. ORISMENES ALITHEIES EINAI MPROSTA STA MATIA MAS ,STHN PARADOSH MAS , STA POIHMATA MAS , STHN LOGOTEXNEIA MAS KAI DEN XREIAZETAI NA PSAKSEIS POLY GIA NA TIS BREIS.
O AGONAS THS EPANASTASHS BALTE TO KALO STO MYALO SAS HTAN MONO KAI TO TONIZO MONO ETHNIKOS GIATI O RAGIAS ELLINAS KSESIKOTHIKE ME SYMBOLO TO STAYRO TIS ORTHODOKSIS PISTIS MAS ENANTIA STON KATAKTHTH KAI ME ORAMA THN SYSTASH TOU ELLHNIKOU ETHNIKOU KRATOUS (BLEPE TA PROTA SYNTAGMATA) ME THN BOHTHEIA TIS TSARIKHS ROSSIAS.
KAI MHN TRELATHOUME MHN MOU PEITE OTI ROTISATE TON ELLINA EKEINHS THS EPOXHS KAI SAS EIPE ALLA....APLA OPOS EINAI FYSIKO APEBLEPE SE ENA ETHNIKO KRATOS POU THA EIXE TA XARAKTHRISTIKA THS KOINONIKHS DIKAIOSYNHS.
EPANALAMBANO DEN KSESHKOTHIKE O PROLAITARIOS H' O KATAPIESMENOS ENANTIA STON OIKONOMIKO-TAKSIKO DYANASTH TOU ALLA O YPODOULOS ELLHNA ENANTIA STON TOURKO KAI TOUS PRODOTES ELLHNES SYNERGATES TOU. ME ORAMA THN SYSTASH ENOS EYNOMOUMENOU ETHNIKOU KRATOUS.
DIAFORETIKES MARTYRIES DEN YPARXOUN POUTHENA OUTE STHN ISTORIA ALLA OUTE KAI STHN PARADOSH MAS

OSO GIA TO SHMERA ...O KAIROS GAR EGGYS...TA BALKANIA KAIGONTAI KAI EMEIS TSAKONOMASTE GIA TA AYTONOHTA. KAI BLEPOUME SOTHRES STA PROSOPA TSIPRAION KARATZAFERIDON KAI GIORGAKIDON...

ISOS ETSI POU MAS KATANTHSAN AYTOI OI HGETES NA MAS AKSIZOUN...

APORO POSOUS THA BRETHOUN DIPLA MOU STO XARAKOMA OTAN THA ERTHEI H ORA? H MHPOS THN ORA POU KAPOIOI THA THISIAZOUN TIS ZOES TOUS THA KATHGOROUNTAI GIA MISALLODOKSOUS IMPERIALISTES FASISTES POU SKOPO EXOUN TIN SYNEXISH TIS KATADYNASTEYSTHS TON YPODOULON ETHNOTHTON THS ELLINIKHS EPIKRATEIAS APO TO NTOPIO TAKSIKO KATHESTIMENO?????
SE PROHGOUMENO SXOLIO GIA TOUS METANASTES TO EIPA KAI TORA TO EPANALAMBANO. ME ANYPOSTATES ROMANTIKES FAMFARES DEN STHRIZETE APOPSI KAI ME THN KATHOLIKH ARNHSH DEN PAS ENANTIA STO SYXRONO KATESTHMENO APLA TOY DINEIS TROFH.

ASFALOS KAI GIA KAPOIOUS POU THA DIABASOUN TA SXOLEIA MOU H MPOUN STON BLOG MOU EIMAI ENA KATHARMA FASISTAS ME TA OSA LEO , ALLA ELAXISTA ME ENOXLEI, AFOU OUTE KAN THN ETYMOLOGIA THS LEKSHS DEN GNORIZOUN, OSO GIA TOUS YPOLOIPOUS POU ME GNORIZOUN , ASFALOS KAI KSEROUN TON BIO POU DIAGO KAI BEBAIA GNORIZOUN KALA TO TO POSO TO AN KAI TO TI EIDOUS FASISTAS EIMAI.

ZHTO TO ETHNOS -ZHTO H ELLAS-TIMH KAI DOKSA STA PALIKARIA SYMATHITES MOU, POU XATHIKAN STIS 18/3
ALLA ME AYTOUS POIOS ASXOLITHIKE?

(ARAGEAN PETHENE KAPOIOS ERGATOPATERAS STA BAREA KAI ANTHYGEINA POU DOULEYEI 4 ORES KAI PLIRONETE GIA 24, EN ORA ERGASIAS THA ANEBENE KEIMENO STA BLOG PROS MNHMHN TOU?)

KALHNYXTA SAS

Dimitris είπε...

Αδερφέ μου Γιάννη
1.Η ιστορία γράφεται άπό τους νικητές οι οποίοι φροντίζουν όχι πάντα με μεγάλη επιτυχία ευτυχώς να καταστρέφουν οποιαδήποτε αντίθετη εκδοχή,πηγή ή μαρτυρία.
2.τα όσα αναφέρω προέρχονται από τις ίδιες,σύγχρονες με την επανάστση πηγές που αναφέρω
3.πάντα υπάρχουν άνθρωποι ευτυχώς που δεν φείδονται χρημάτων και προσπαθειών ούτε τοποθετούν το κοινό καλό πάνω από το ατομικό συμφέρον.
4.η συντριπτική πλειοψηφία των κοτσαμπάσηδων και των μεγαλόσχημων ιερέων τάχθηκαν κατά των εξεγερμένων,τουλάχιστον αρχικά,μιας και ο φτωχός σκλάβος έχει να χάσει μόνο τις αλυσίδες του ενώ ο πλούσιος και προνιμιούχος τα πλούτη και τα προνόμια του.
5.το ρητό ΠΑΤΡΙΣ-ΘΡΗΣΚΕΙΑ-ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ είναια από μόνο του μισαλλόδοξο τουλάχιστον ως προς τα 2 πρώτα μέρη του κι έχει συνδεθεί με την 7ετή δικτατορική περιόδο του 1967-74.
6.Η αναφορά σε ελληνικό DNA πραγματικά με αφήνει άφωνο και αδημονώ να μου στείλεις με mail αν υπάρχουν επιστημονικές έρευνες που το αποδεικνύουν.
7.το να επιθυμείς αναδιανομή του πλούτου,κοινωνική διακαιοσύνη,ισονομία και ισότητα και να αναγνωρίζεις την παγκόσμια άρχουσα τάξη σαν βασικό αντίπαλο δεν σημαίνει μειωμένο πατριωτισμό.Απλά πρέπει να καταλάβουμε όλοι ότι και για τους αδικοχαμένους συμμαθητές σου ευθύνονται όχι οι "εργατοπατέρες" αλλά οι υπόδουλες στο καπιταλίστικό σύστημα και πιστές σύμμαχοι της ίδιας υπερδύναμης κυβερνήσεις Ελλάδας και Τουρκίας.


Υ.Γ.Κι εγώ διαφώνω με τον..."συνωστσμό" στο λιμάνι της Σμύρνης,αυτό είναι παραποίση της ιστορίας΄.Όχι όμως μικρότερη ή μεγαλύτερη από το ότι κανένας δε μίλησε ποτέ για τη φράση του ίδιου του Κολοκοτρώνη για παράδειγμα όταν μετά την κατάκτηση της Τριπολιτσας αναφέρει "ότι έφτασε στο κάστρο της πόλης χωρίς το άλογο του να πατήσει στο έδαφος"υπονόωντας τους χιλιάδες νεκρούς Τούρκους,στρατιώτες και άμαχους...

yannis είπε...

1. SYMFONO APOLYTA
2.POIES EINAI AYTES OI PHGES? POSO EGKYRES EINAI? TI LEEI H PARADOSH KAI H LOGOTEXNIA THS EPOXHS?
3.-4. DEN STOIXEIOTHETOUN THN TAKSIKH MORFH THS EPANASTASHS KATA THN GNOMH MOU
5. PRAGMATIKA ADYNATO NA KATALABO TI TO KAKO YPARXEI STO NA PISTEYEI KAPOIOS TON THEO TOU,OPOIOS KAI AN EINAI AYTOS , KAI STO NA YPERASPIZETAI THN KATAGOGH KAI THN PATRIDA TOU. STO KSNAEIPA ANHKO STHN ''OIKOGENEIA'' THS FYLHS TON ELLHNON. POU EINAI TO MISALLODOKSO SE AYTO? APLA KSERO POIOS EIMAI APO POU PROERXOMAI TA KALA KAI TA KAKA THS OIKOGENEIAS-FYLHS MOU KAI PROSPATHO NA PROODEYSO.DEN BLEPO KATI MISALLODOKSO..
a.H ISTORIKH PERIODOS THS DIKTATORIAS DEN KRITHIKE AKOMA ANTIKEIMENIKA GIATI EINAI EKSAIRETIKA PROSFATH. OTI TYPOS ANAFORAS YPARXEI MEXRI SHMERA GRAFETE APO THN NIKITRIA DIMOKRATIA MAS...NA THN XAIROMASTE TETOIA DHMOKRATIA...KAI TOUS EKFRASTES THS...PAPANDREOU MITSOTAKIDES DAMANAKIDES KTL...EGO ALLH DHMOKRATIA THA HTHELA...
b. ENA SYNTHIMA PREPEI NA XARAKTIRIZETAI APO AYTA POU LEEI OXI APO TO POS TO KAPILEYTIKAN KAPOIOI,ETSI AKRIBOS OPOS YPOSTIRIZOUN OI ARISTEROI GIA TON YPARKTO SOSSIALISMO KAI OI DEKSOI GIA TON ETHNIKOSOSIALISMO. GNORIZEIS OTI AIONIOS DIAFOROI ALITES KAPILEYONTE SYMBOLA SYNTHIMATA KAI IDEOLOGIES AYTO OMOS DEN YHA PREPEI NA EINAI TO MONO POU TA PROSDIORIZEI KAI TA XARAKTIRIZEI


6.MPES STO PARAKATO LINK...
http://oceangr2.wordpress.com/2007/03/26/%ce%95%ce%bb%ce%bb%ce%b7%ce%bd%ce%b9%ce%ba%ce%b1-%ce%a7%cf%81%cf%89%ce%bc%ce%b1%cf%84%ce%bf%cf%83%cf%89%ce%bc%ce%b1%cf%84%ce%b1-%ce%a5/

7.SYMFONO APOLYTA . ALLA DEN MOU APANTAS STO EROTHMA MOU KAI ASFALOS GNORIZEIS POLY KALA TOUS AKSONES TIS EPIDIOKSEIS TIS NEOU TYPOU ARISTERIS PROPAGANDAS POU ANAPTYXTHIKE META TIN PTOSI TOU YPARKTOU SOSIALISMOU. OPOIOS YPHRETEI THN PATRIDA EINAI APO KRETINOS EOS KATHARMA AFOU H ENNOIA KAI MONO THS PATRIDAS THEORITAI APODIOPOMPAIA
8. SE ENAN POLEMO ASFALOS ASFALESTA THA GINOUN KAI SFAGES,DEN EIMASTE AGOIOI OYTE DIEKDIKOUME KAPOION TETOIO TITLO. STON POLEMO EPIKRATEI H EPIBIOSEI KAI TO MISOS O ANTHROPOS GINETAI ZOO. ALLA AFOU ANAFEREIS TON GERO TOU MORIA PES MOU ESTO KAI MIA FRASH TOU (H' KAI ALLOU AGONISTH ) POU DHLONEI TON TAKSIKO XARAKTHRA THS EPANASTASHS.

SAFOS KAI GNORIZEIS KALYTERA APO EMENA OTI OI APOPSEIS TOU ARTHROU SOU EINAI KOMMATI THS MARKSISTIKHS PROPAGANDAS TOU EMFYLIOU POLEMOU,POU KATEREYSE MAZI ME TA SOVIETIKA KATHESTOTA.
ME THN ARNHSH THS ISTORIAS H THS KATAGOGHS DEN XTYPAS TON KAPITALISMO ALLA METRA XREIAZONTAI KAI PANO APOLA PAIDEIA .
ALLA EGO THA SOU KANO MIA EROTISI:
ANTE KAI KSIMERONEI MIA MERA KAI LEME OTI H EPANASTASH HTAN TAKSIKH
ANTE KAI LEME OTI OLOI OI AGONES KAI OI POLEMOI PRAGMATIKOI H IDEOLOGIKOI EINAI TAKSIKOI TOTE POIO THA EINAI TO APOTELESMA, POIOS EINAI O ANTIKEIMENIKOS SKOPOS TIS PROSPATHEIAS AYTHS....???

GIA MENA O MONO TAKSIKOS POLEMOS EINAI O EMFYLIOS , O ALLOS SAFOS KAI EXEI TO STOIXEIO THS YPERASPISHS TOU ADYNATOU APENANTI STON DYNATO ALLA TAKSIKOS DEN EINAI. AN AYRIO MPOUKAROUNE OI ALBANOI STA GIANNENA AYTO DEN EXEI KAMIA SXESH ME TAKSIKES DIAFORES METAKSI ALBANON KAI GIANNIOTON.EINAI APLA EPITHETIKH ENERGEIA ENOS ETHNIKOU KRATOUS APENANTI SE ENA ALLO ETHNIKO KRATOS ME SKOPO THN APOSPASH EDAFON ,ME SKOPO KIA TO OIKONOMIKO OFELOS ASFALOS, ALLA TAKSIKO XARAKTHRA DEN EXEI.

KOITA TO LINK GIA TO DNA KAI AN DEN PEISTEIS EDO EIMASTE.

Dimitris είπε...

Αδερφέ το να βάζεις ταμπέλες,όπως φασίστας-εθνικιστής-μαρξιστής ή δεν ξέρω κι έγώ τι άλλο είναι το π΄ρωτο βήμα της μισαλλοδοξίας.Επισημαίνω και πάλι ότι το κείμενό μου δεν είναι καθοδηγούμενο ούτε κατευθυνόμενο.Αποσκοπεί μόνο στο να δείξει και μια άλλη εναλλάκτική εκδοχή,που η επίσημη ιστορία αποσιωπά αλλά σε καμμιά περίπτωση δεν καταργεί συνολικά τουλάχιστον αυτήν.Απλά από επιστημονικής ιστοριογραφικής πλευράς όσο το δυνατόν περισσότερες πηγές μελετά κανείς,είναι πιθανότερο να καταλήξει σε ασφαλέστερα συμπεράσματα.Τέλος αν το κείμενό μου τονίζει περίσσότερο τα ταξικά χαρακτηριστικά της επανάστασης είναι και γιατί η επίσημη ιστορία τα αποσιωπά.
Τώρα σε όσον αφορά την περίοδο της χούντας δεν θέλω να πω κάτι άλλο,γιατί δε θα μπορώ να το πω με νηφαλιότητα.
Υ.Γ. ειδα το κείμενο με το DNA αλλά και πάλι δε μπορώ να κατανοήσω κατά πόσο τα συμπεράσματα της έρευνας είναι αξιόπιστα.

yannis είπε...

gia mena to shmantiko einai oti ginetai syzhthsh ... tora oson afora thn allh ekdoxh ths istorias gia mena tha prepei na apodeixtei prota oti yparxei, oson afora thn xounta safos kai eimai enantion alla as perimenoume kapoia xronia mipos epokalyfthei kai kapoia alli ekdoxh, oso gia thv ereyna tou dna oute ki ego den mporo na thn krino epistimonika, kapoios filos mikrobiologos mou eipe oti epistimonika toulaxiston kata thn gnomh tou stewkei mia xara.

pantos apolambano aytes tis syzithseis eidika otan ginontai xoris misi kai empatheies

Sophia είπε...

Καλησπέρα Δημήτρη!
Διάβασα την ανάρτησή σου και αμέσως θυμήθηκα ένα απόσπασμα από σχετικό βιβλίο... "Μια σταγόνα ιστορία" του συνονόματού σου Καμπουράκη. Αν μπορείς διάβασέ το, λέει πολλά που όντως δε μας τα λένα στα σχολεία...
Καλό σου βράδυ!