Κυριακή 23 Μαρτίου 2008

Τα κατά συνθήκη ψεύδη ή όταν ένας άντρας λέει ψέμματα,το κάνει για ένα αξιοπρεπή και συνετό λόγο!

Μια μέρα ένας ξυλοκόπος εκεί που πελεκούσε ένα κορμό δίπλα σ' ένα ποτάμι, του φεύγει το τσεκούρι και πέφτει μέσα στο θολό νερό.

Μεγάλη η ζημιά και τον είχαν πάρει σχεδόν τα κλάματα, όταν εμφανίζεται ο Κύριος και τον ρωτάει:
- Γιατί κλαις;
Ο ξυλοκόπος του λέει για το τσεκούρι, ο Κύριος βυθίζεται στο ποτάμι και, όταν ξαναεμφανίζεται, κρατάει ένα χρυσό τσεκούρι:
- Αυτό είναι το τσεκούρι σου; τον ρωτάει.
Ο ξυλοκόπος απαντάει:
- Όχι!
Ο Κύριος ξαναβυθίζεται και εμφανίζεται με ένα ασημένιο τσεκούρι:
- Αυτό είναι το τσεκούρι σου; ρωτάει.
Ο ξυλοκόπος:
- Όχι!
Τρίτη βουτιά ο Κύριος και βγαίνει με ένα σιδερένιο τσεκούρι:
- Μήπως, αυτό είναι το τσεκούρι σου;
- Ναι !!! Αυτό είναι !!!
Ο Κύριος χάρηκε για την τιμιότητα του ξυλοκόπου και του χάρισε ΚΑΙ τα άλλα δυο πολύτιμα τσεκούρια.
Ο ξυλοκόπος γύρισε σπίτι του πασιχαρέστατος...
Μετά από καιρό, καθώς έκαναν βόλτα με τη γυναίκα του άκρη - άκρη στο ποτάμι, τρώει αυτή μια γλίστρα και παρ' την μέσα.

Ο ξυλοκόπος, που δεν ήξερε μπάνιο, το 'ριξε στο κλάμα, οπότε να σου πάλι ο Κύριος:
- Γιατί κλαις;
- Κύριε, η γυναίκα μου έπεσε μέσα στο ποτάμι!
Ο Κύριος ρίχνει μια βουτιά και βγαίνει με την Κλώντια Σίφερ:
- Αυτή είναι η γυναίκα σου;
- Ναι! φώναξε ο ξυλοκόπος.
Ο Κύριος έγινε έξαλλος:
- Τι λες, ρε ψεύτη του κερατά!
Ο ξυλοκόπος:
- Συγχώρεσέ με, Κύριε... πρόκειται για παρανόηση...
Αν έλεγα 'όχι' στην Κλώντια Σίφερ, μετά θα μου έβγαζες τη Σάρον Στόουν... και αν έλεγα 'όχι' και σ' αυτήν, μετά θα μου έβγαζες τη γυναίκα μου... εγώ θα έλεγα ναι... και θα μου τις έδινες και τις τρεις... αλλά, Κύριε, εγώ είμαι ένας φτωχός ξυλοκόπος, πώς να τις συντηρώ ΤΡΕΙΣ γυναίκες;..... γι' αυτό είπα 'ναι'!


Υ.Γ.Ευχαριστώ το φίλο μου Γίαννη Κ. για την γνωστοποίηση αυτής της..."ηθικοπλαστικής" ιστορίας μέσω e-mail.

4 σχόλια:

Christina Noe είπε...

Filtate dimitri,
Tha paralipso tin istoria gia tin opia den exo na kano kanena sxolio (pos to epatha tha mou pis!xaxaxa)
kai tha mino ston titlo sou!
Ti akrivos ennois???????
St'alithia pistevis pos enas antras leei psemmata mono gia axioprepis kai sinetous logous???????????????????????????????????????????????????

Dimitris είπε...

Profanws kai oxi,toulaxiston panta.Kai sigoura oxi mono enas antras alla kai mia gynaika mporei na xreiastei na katafygei sth xrhsh enos mikrou psemmatos gia na diafylaksei kati shmantikotero.Allwste an pisteua kati tetoio tha epelega mia diaforetikh etiketa gia thn sygkekrimenh anarthsh,ki oxi thn etiketa "ΧΙΟΥΜΟΡ".

Christina Noe είπε...

To psemma den kani diakrisis exei fanatikous opadous kai sta dio fila kai distixos den xrisimopiite se mikroposotites....

giannis είπε...

oraia istoria leo ego noe...
ta psemata mporei na sosoun ma mporei k na skotosoun