Τρίτη 27 Μαΐου 2008

ΣΟΝΕΤΟ Νο 30

Τα χρόνια μου ταξίδια σ’ άγριες θάλασσες
που τέλειωναν με ένα ξωκοίλισμα σε ξέρες
πάντα έμενα να περιμένω άλλες μέρες
να ξαναφτιάξω τις σχεδίες που μου χάλασες

Τα χρόνια μου σε νέφη πέταγμα ανούσιο
μια ήττας μάχη κόντρα στους ανέμους σου
μια προσπάθεια κατευνασμού του μένους σου
φρούδων ελπίδων με έκαναν τον πιο πλούσιο

Tα χρόνια μου είναι ήχοι από μπάντα
Που παίζει μια φάλτσα μουσική
σε μια έρημη σκηνή, σε άθλιο σόλο

Και να που καβατζάρω τα τριάντα
Ψάχνοντας μέση τέλος και αρχή
αναζητώντας στο μισό να βρω το όλο...


Υ.Γ.κι επειδή δεν θεωρώ πως τα καταφέρνω τόσο καλά με τους στίχους,πατήστε το play στην αμέσως επόμενη ανάρτηση για να τα πει καλύτερα ο Π.Θαλασσινός

5 σχόλια:

Christina Noe είπε...

Otan mou milouses xthes gia fthora ennoouses tin diki sou re kokkine??.....
Telika oloi tha perasoume tin krisi ton 30...
Sto soneto sou evgales tis lexis me tin psixi sou tora ftiaxe tin mousiki...
Filia!

Christina Noe είπε...

Kai na min to xexaso...
Xronia polla s'esena!Xronia polla ki eftixismena!!!

elf είπε...

Χρόνια πολλά, πολλά, πολλά, γεμάτα μουσικές, ταξίδια και αγάπες! Σου αξίζουν αυτά κι άλλα τόσα, Δημήτρη μου, όλες οι ευχές μου για χρόνια καλά!
ΥΓ Πότε κερνάς;

giannis είπε...

1- to leo sa koplimento...oi 2 protes strofes mou thymisan kamelia....
2-mh kolas , eimai edo k parea pame gia th 4 kai 5 dekaetia k opou paktsei h mpilia re

3-epitrepse mou na briso ligo

bre koufala mh nomizeis pos tha ksefygeis,,,tha sth fero th tourta se anypopth stigmh ...k tha fisikseis k kerakia

Morpheus είπε...

Χρόνια πολλά !!!